Használjunk push értesítéseket az on-site konverziónöveléshez!

A push értesítések manapság már az egyik legfontosabb marketing eszközzé avanzsáltak. Helyes használat esetén ugyanis segíthetnek növelni a márkánk ismertségét, illetve forgalmat irányítani a webhelyünkre vagy az alkalmazásunkba. De nem mehetünk el amellett sem, hogy nagy szerepet játszanak az on-site konverziónövelésben.

Egyes statisztikák a korábbi évekből arról számoltak be, hogy a push értesítések 53,6%-os megtekintési és 30,3%-os konverziós aránnyal jártak. De akadnak olyan adatok is, amely szerint a push értesítések használatának ROI-ja elérte a 3500%-ot.

Most, hogy áttekintettük az alapokat, szeretnénk mutatni pár tippet is azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehet ezeket a kis üzeneteket igazán hatékonnyá varázsolni.

Ügyeljünk az időzítésre!

A push-értesítéseket akkor érdemes használni, ha időérzékeny cselekvésre ösztönző üzeneteket szeretnénk megosztani a felhasználókkal. De kiválóan alkalmasak olyan vásárlók újbóli bevonására is, akik egy ideje nem használták az alkalmazásunkat, vagy nem látogatták meg a webhelyünket. A kiküldésüket azonban arra az időpontra kell időzíteni, amikor a legvalószínűbb, hogy a felhaszálók elköteleződnek, és konverziót hajtanak végre.

De ezt mégis hogyan lehet megvalósítani?

A két legjobb eszköz erre a cselekvésen alapuló megjelenítés és az intelligens időzítés. Az előbbi segítségével értesítéseket küldhetünk, amikor a felhasználó egy adott műveletet hajt végre, vagy meggondolja magát vele kapcsolatban. Ennek köszönhetően lehetővé válik a viselkedésére és a preferenciáira való reagálás, miközben biztosítva van az időérzékeny kommunikáció.

Az intelligens időzítés pedig azt jelenti, hogy aszinkron módon indítjuk el a kampányainkat, ami garantálja, hogy azok az egyes címzettek magas elköteleződési időtartama alatt jelennek meg.

Végül teszteljük, hogy a CTA vagy a CTV üzenetek működnek jobban!

Míg a call to action üzenet egy bizonyos művelet elvégzésére hívja fel a figyelmet, addig call to value értesítés célja, hogy megmutassa a felhasználónak, mit is nyerhet. Ahhoz pedig, hogy meghatározzuk, melyik lesz számunkra az ideális az on-site konverziónöveléshez, fontos tesztelni őket a célközönségen.

“Kezdd meg a check-int a járatodra!” vagy az “Add hozzá a megnézendő listádhoz!” tökéletes példa a call to action-re. „A nyári gardrób összeállítása 20% kedvezménnyel” pedig egy remek call to value üzenet lehet.